آیا ماساژ برای حیوانات هم وجود دارد؟
نوشته شده توسط : شهروز

حیوانات اهلی و حیوانات در حال کار احتمالاً از همسایگی با همتایان انسانی خود متفاوت تر هستند. وقتی گرسنه می شوند ، می خورند. وقتی خسته می خوابند؛ و هنگام کار بیش از حد ، درد و درد دارند. شاید یکی از تفاوت های مهم این است که آنها نمی توانند به روشی که انسان برای درک شکایات خود صحبت می کند ، کلامی کنند.
ماساژ برای انسان و حیوانات هزاران سال برمی گردد. لمس غریزی است و برای رشد سالم لازم است. یک مادر انسانی ، نوزاد تازه متولد شده خود را گهواره می کند و کج می کند. یک سگ یا گربه مادر برای راحتی و ایمنی نوزاد خود را به بدنش نزدیک می کند. یک کف پوش تازه متولد شده بدن خود را در برابر مادر خود فشار می دهد. جنبه احساسی تر این خبر ، تصاویر شایان ستایش از مادران حیوانات و نوزادانشان را که در وحشی یا باغ وحش ها وحشت می زنند ، به ما می دهد.آموزش طب سنتی.
هنگامی که کودک صدمه دیده است یا دچار پریشانی می شود ، فرد بالغ تغذیه را برای آسایش نگه می دارد. یک حیوان ممکن است زخم های خود را لیسیده و به محل ایمنی عقب نشینی کند. یک حیوان جوان ممکن است مادر خود را جستجو کند. در فرهنگ ما حیوانات - گربه ها ، سگ ها ، گربیل ها و موارد دیگر - را به خانه ها و قلب های خود می کشیم. در بعضی موارد ، ما آنها را از محیط طبیعی خارج می كنیم كه در آنجا آنها می توانند یكدیگر همدم باشند. استفاده از آنها همچنین به معنای مسئولیت مراقبت از آنها و برآورده کردن نیازهای آنها است ، نه تنها تغذیه آنها و پناه دادن به آنها بلکه همچنین پرورش آنها با وجود استفاده از لمس سالم. همان تکنیک های ماساژ استفاده شده بر روی انسان در اکثر حیوانات و با نتایج بسیار مشابهی قابل استفاده است.آموزش پوست و زیبائی skin care.
مزایای ماساژ حیوانات
بیشتر حیواناتی که ما به زندگی خود می گیریم پستانداران هستند. آنها خونگرم هستند و بیشتر از همان آناتومی که انسان انجام می دهد مشترک هستند. آنها همان مزایای استفاده از ماساژ مانند انسان را دارند ، مانند گردش خون بهتر و مایع لنفاوی ، به علاوه چند مورد دیگر. حیوانات اهلی در یک محیط ایجاد شده توسط انسان زندگی می کنند. این به تنهایی می تواند استرس ایجاد کند ، که مطالعات مختلف نشان می دهد با استفاده از ماساژ می توان کاهش داد.




:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: